۱۳۹۰ تیر ۲, پنجشنبه

اندر احوالات دادگاهی «ملیجک باجی» و «شازده مطرب الممالک»

بالاخره بار وکلای واشنگتن دی سی قسمت اول پرونده و شکایات مطرح شده علیه خانم لیلی مظاهری (وکیل سابق من و احمد باطبی) رو منتشر کرد. البته شکایت من علیه ایشون هنوز در این پرونده نیست چون در مرحله رسیدگی هست و در آینده نزدیک منتشر میشه. خوشحالم که این کشور، سرزمین قانونه و اگرچه با دوندگی زیاد، اما در نهایت حق به حقدار می رسه. عنوان این پرونده هست: شکایات رسیدگی شده از طرف بار وکلای دی سی علیه لیلی مظاهری جهت ارتکاب چندین مورد فریب و کلاهبرداری، دزدی، جعل اسناد و دروغ، خیانت در امانت و... از تمام عزیزانی که به این خانم به هر شکلی اعتماد کردند یا تصمیم دارند که بکنند، توصیه میکنم این پرونده ایشون رو با دقت مطالعه کنند.
یک جای این دادگاه کشته منو!  قاضی از قهرمان ملی سوال میکنه که اینجا شواهدی هست (رسید بانکی کارت اعتباری و اینا...) که شما چندین بار به اتفاق خانم مظاهری به استریپ کلاب رفتید. دقیقا چند بار به اونجا رفتید؟ باطبی جواب میده هفته های اول چندین بار به اونجا رفتیم. قاضی می پرسه:« برای چی می رفتید به اونجا؟» جواب باطبی می دونید چی بوده؟ من که هنوز رسما دارم کف و خون بالا میارم! میگه به دو دلیل: اول اینکه خوب من چون 1/3 عمرم رو در زندان بودم، هیچوقت از این چیزا ندیده بودم و دوست داشتم ببینم! (توجه بفرمایید که بقیه مردم که 1/3 عمرشون رو در زندان نبودن، همه صبح تا شب دارن استریپ تیز تماشا میکنن و این آقا طفلکی خوب عقب مونده بوده از این ماجرا!)  و دوم اینکه: من فکر میکردم در کشور آمریکا روش خوشامدگویی به مهمان اینه که هر شب ببرنش استریپ کلاب و خانوم مظاهری هم داره مهمان نوازی میکنه که هر شب منو می بره به استریپ کلاب!!! (خداییش احمد جان تو اسکُلی نگی دکتریا...... یعنی توهین به شعور مخاطب در حد بوندس لیگا)
توضیح: این پاراگراف در سند ارائه شده در بالا نیست، بلکه جزو متن سوال و جوابهای دادگاه است که هر کسی می تواند آن را داشته باشد.(عمومی است) کافی است یک ایمیل به دی سی بار بزنید و درخواست کنید تا تمام متون دادگاه را برای شما بفرستند. این گفتگو در صفخات 1218 و 1219 جلسه دادگاه مورخه 12 ژانویه 2011 بوده است.
یعنی الان که فکر میکنم، مجددا همینجوری دارم شیفته سجایای اخلاقی خودم میشم!!! یعنی کلا انسان دموکرات تر و روشنفکرتر از من روی کل این سیاره و سیارات دیگر منظومه شمسی پیدا کردید، بنده به استناد همین نوشته حاضرم اسمم چیه؟ فامیلیم رو هم عوض کنم! بنده یک رأس نامزد داشتم (همین جناب باطبی) که هر شب با زنی دیگر می رفت استریپ کلاب و سکس شاپ و اینا! بعد من چیکار میکردم؟ هیچی. تا صبح داشتم زیارت عاشورا می خوندم، تیله بازی میکردم یا برنامه کودک می دیدم!!! لابد الان میخواین بگین این بیشتر شبیه هالو پشند بودنه تا دموکرات بودن!!! چی؟ ها؟ ببین از این چیزا گفتی، نگفتیا... اصن چیه داداش؟ هالو پشند ندیدی تاحالا؟؟؟