۱۳۹۰ آبان ۵, پنجشنبه

لورل و هاردی افشا می کنند...

در همین رابطه خبرنگار ما طی گفتگویی که با آقایان لورل و هاردی داشت، گزارش کرد که آقای لورل گفته اند: «علت عدم همکاری ما با این رسانه لابی رژیم و صدای ملاها، این بود که ما هر دو اخراج شدیم!» در همین درازا آقای لورل اضافه کرد: «البته با وجود اینکه آقای عسگرد نزدیک 7 ماه است که رئیس این رسانه معلوم الحال شده و در طی این مدت هم مرتبا به کنفرانسهای مشکوک چند نفره آمد و شد داشته و ارتباطات مشکوکی هم با نایاک دارد، اما من و دوست عزیزم هاردی از پریروز، متوجه لابی بودن این رسانه و خائن بودن جناب عسگرد شدیم!» 
آقای هاردی در حالیکه سر و صورت لورل را برای شجاعتش در افشاگری غرق بوسه میکرد، اضافه کرد: «البته اخراج خانم رودی بختیار که عضو هیئت مدیره پایا (لابی رژیم در آمریکا)ست، هیچ ارتباط منطقی و مستدلی به ارتباط رئیس جدید صدای آمریکا با پایا و نایاک و اخراج ما... ببخشید... عدم همکاری ما با صدای آمریکا ندارد!» (شیون حضار...) 
در همین حال خبرنگار ما که از سر کندذهنی متوجه موضوع نشده بود، پرسید:«بالاخره آقای رئیس، رفیق دست به دیزی پایا و نایاک هست یا خیر؟ اگر هست چرا خانم بختیار اخراج شده و اگر نیست چرا شما دو کمدین عزیز اخراجتان را به این موضوع ربط می دهید؟» و در اینجا ناگهان لورل و هاردی هر دو خطاب به خبرنگار ما فریاد زدند: «ای مزدور! برای جمهوری اسلامی لابی میکنی؟ چهره فعالان راستین و سینه سوخته دانشجویی رو مخدوش میکنی؟ اتهام می زنی؟ لجن پراکنی میکنی؟ خوراک تبلیغاتی برای کیهان فراهم میکنی؟ دختر گول می زنی می بری تو اون گروه معلوم الحال مجهول الهویه ات؟ خودتو جای فعالان دانشجویی جا می زنی؟ اصلا اون موقع که توی زندان داشتن ناخونای مارو می کشیدن و تمام گوشت بدن مارو قطعه قطعه و رشته رشته کرده بودن و روش نمک و فلفل و آبلیمو می ریختن، توی مزدور کجا بودی؟ ها؟ بگو... کجا بودی؟؟؟؟؟؟؟؟» 
در اینجا خبرنگار ما بعلت خشن شدن صحنه و استفاده لورل و هاردی (فعالان راستین حقوق بشر) از مشت، لگد، چک، کف گرگی و زیر زانو و... از ادامه گزارش معذور است... (جیغ و سوت و کف زدن حضار هیجان زده برای فعالان دانشجویی...)
پی نوشت: حدود 5 ماه پیش دوست و استاد عزیزم آقای کامران ملک مطیعی نوشته ای تحت عنوان «حراست صدا و سیما شعبه واشنگتن» در وبلاگ شخصی خود نوشت که با واکنش قهرآمیز آقایان لورل و هاردی و گریبان چاک کردن در دفاع از صدای آمریکا مواجه شد! (بخش کامنتهای پست مربوطه را بخوانید) خوب بندگان خدا تقصیری هم ندارند! اون موقع هنوز اخراج نشده بودن و هنوز نفهمیده بودن آقای عسگرد رفیق نایاک و لابی رژیم و مزدور و خائنه!